Saturday 4 April 2009

Història Del Segon Trimestre

Bé, doncs, començades les vacances del segon trimestre, faré una mica "d'update" en les "ocurrencias que han ocurrido aquí".
Punto Uno: El Code-Switching mola. Comentari que m'acaba de venir al cap.
Anyway, us deixo aquí les notes, perquè segur que algun dia, quan ens veiem, em preguntareu, "Què, com han anat les notes?!", amb cara d'expectació i els ulls oberts. Ja-ja-ja...

Biologia: 10
E.E.C.: 10
Física i Química: 10
Matemàtiques: 10
Castellà: 9
Català: 9
Francès: 9
Història: 9
A.E.A.: 8
Anglès: 8
E.F.:8
P.D.R.: 8

Algunes sorpreses: no m'esperava un 9 en història, per exemple, comptant que el trimestre passat vaig treure un 7, i que no em va molt bé. Però amb esforç i perseverància es pot tot, com he pogut comprovar.
L'altra sorpresa ha sigut el 8 d'anglès... que en un principi em va fer agafar un atac de riure, però que després, quan hi vaig pensar, vulguis que no em va fastidiar un pèl. Per un examen que no vaig fer, i que ningú em va dir res sobre aquest, em va baixar la nota. I vaig treure un deu en l'últim examen!
Aeee, peteqle...
Una altra sorpresa va ser el 10 de Educació Eticocívica... perquè ni vaig estudiar, ni m'hi dedicava molt, però vaig treure un 9'5 en l'examen i mira... potra del principiant. ;)
Per aquestes vacances tinc un niu de coses per fer. I m'encanta. Encara que no ho sembli, estar ocupada és de les millors coses que hi ha, perquè això de quedar-se sense fer res i aburrir-se com una ostra, a mi no em va. I entre quedar per treballar en el Projecte de Recerca, anar a la picina perquè m'ho va dir el fisio, i tenir tres o quatre cartes per escriure, a més de moltes altres coses, estaré molt ocupada. I ben contenta!
Bé, doncs "l'update" arriba fins aquí.
Bones vacances a tothom!

For those who haven't understood a thing, I'll try and do the same update in English... ;)

4 comments:

Anonymous said...

What on earth? Why are you speaking in French? It IS French, isn't it?

Anonymous said...

Hehehe, no, it's Catalan... I guess I haven't written that on my "About" page, but I'm a trilingual girl, on my way to knowing four languages. My mother is English but my dad is Spanish, we live in Catalonia, and I'm learning French. A little complicated, I know!

CrisVF said...

Ay Caramba !! caxo notas, fliiipas!! xD
weno k me alegro muxo k te haya ido tan bn este trimestre y espero k te vaya = o mejor el siguiente
sigue asi! ;)
y aver si me das la receta de las wenas notas ehhh ^^
enga bss

Ella* said...

what on earth!!!

que dius noia no entenc pq t'han possat un 8 a anglès!! no hu enteenc!!

la envidia de tu profe es muy muy mala eh!!!

anyway my darling! i love you tons!

je t'ambrasse (o com s'escrigui, ja no m'enrecordu d'escriure en frances numés ho parlo!!)

tQ