Friday 3 April 2009

Un Diccionari Curiós

Abella: és una mosca amb ràdio. (11 anys)
Animal: pot ser qualsevol dels meus germans. (9 anys)
Badall: és una "A" molt llarga.
Cuiner: és la persona que podria ser la més grassa del món. (9 anys)
Diners: és el sopar dels francesos.
Electricitat: és una cosa molt corrent.
Encostipat: és un concert de tos i esternuts.
Maduixa: és un cor de fruita.
Vent: és el torment d'algú que prta perruca. (17 anys)

Una amiga meva tenia un diccionari de definicions que havien donat nens de totes les edats. Les havia recollit un programa de radio que les havia recopilat totes en un diccionari. Em va prestar el diccionari fa molt de temps, i fa un parell de dies vaig trobar un paperet amb les definicions que havia copiat. La meva definició preferida és la de l'electricitat!

1 comment:

CrisVF said...

jejeje q ingenioso,las definiciones son muy graciosas, pero "a lo tonto a lo tonto" dan todas en el clavo xD
ah y no me preguntes cmo he conseguio entenderlo q me ha costao lo suyo xD (ya ves, el Catalá>Castellá del traductor jejeje)
en bss ^^